Pages

Mas Tukijo mengirim Email...

Cerita ini ditulis dalam 2 bahasa, bahasa Jawa dan Indonesia. Simak baik-baik :


Berita soko Wonosobo :

Jaman saiki sing jenenge e-mail wis umum lan biasa mlebu nang deso-deso. Iki ono crito :

Tukijo , tukang kayu soko Wonosobo entuk proyek nggawe meubel nang hotel Garuda Malioboro Jogja. Dhewek-e dianter bojo-ne : Tugiyem menyang terminal bis lan podho janjian yen sesuk-e Tugiyem bakal nyusul nang Jogja. Sak tekane nang Jogja, Tukijo langsung golek warnet arep kirim e-mail nang Tugiyem.

nang Cilacap, ono Rugiyem sing lagi wae ditinggal mati bojo-ne sing jeneng-e Paijo. esuk iki bubar acara pemakaman, Rugiyem cepet-cepet mulih omah kepingin istirahat. Ora lali dhewek-e mbukak e-mail, cek-cek kabar soko sanak sedulur-e. Begitu mbukak e-mail, dhewek-e langsung njerit terus semaput……. Anak-e bingung, terus nyoba melu moco e-mail…kedadeyan-e melu semaput……….

Sakjan-e asal usul-e permasalahan amargo si Tukijo salah pencet tombol, kirim email nang bojo-ne musti-ne : tugiyem@yahoo.com , tapi salah tulis dadi : Rugiyem@yahoo.com , Maklum….driji-ne Tukijo gedhe-gedhe kabeh, tombol T lan R nang keyboard kan dempetan.

Kepingin ngerti isi berita-ne….?

Monggo :

‘Yem, bojoku sing tak tresnani, matur nuwun banget yo…wis dianter esuk mau…… Aku wis tekan kanthi lancar lan slamet….. nang kene aku ditrimo apik-apik, Aku seneng banget amargo akeh konco lawas sing luwih dhisik tekan kene… Jare-ne kowe arep nyusul sesuk yo…..? jeneng mu wis tak daftar-ke nang kene……. Tak tunggu yo…….supaya kowe lan aku biso barengan maneh…… oh….ya……ternyata nang kene lumayan panas lho…….!

Salam sayang,
Bojo-mu

Terjemahannya....
Berita dari Wonosobo :
Jaman sekarang yang namanya e-mail sudah tidak asing lagi
dan bahkan sudah masuk ke desa-desa.
Ini ada cerita :


Tukijo, tukang kayu dari Wonosobo mendapatkan sebuah proyek,
membuat mebel di hotel Garuda Malioboro, Jogja.
Dia diantar oleh istrinya, Tugiyem ke terminal bus dan sudah janjian
kalau besok Tugiyem akan menyusul ke Jogja.
Sesampainya di Jogja,
Tukijo langsung mencari warnet untuk mengirim e-mail ke Tugiyem.

Sementara itu di Cilacap, ada Rugiyem yang baru saja ditinggal mati oleh suaminya yang namanya Paijo.
Pagi ini setelah acara pemakaman, Rugiyem cepat-cepat pulang ke rumah ingin istirahat.
Tidak lupa dia membuka e-mail untuk mengecek kabar dari sanak saudaranya.
Begitu membuka e-mail, dia menjerit dan langsung pingsan…….
Anaknya bingung terus mencoba ikut membaca e-mail,
ujung-ujungnya anak tadi juga ikut pingsan……

Sebenarnya dari mana sih letak permasalahannya?
Asalnya dari si Tukijo yang salah pencet tombol,
Kirim e-mail ke istrinya yang mestinya : tugiyem@yahoo.com,
tapi salah nulis jadi : Rugiyem@yahoo.com,
maklum….jari-jarinya Tukijo besar-besar semua,
tombol T dan R di keyboard juga berdempetan.

Mau tahu isi suratnya?
Silahkan :
“Yem, istriku yang kucintai, terimakasih banyak ya…
sudah diantar pagi tadi…
Aku sudah sampai dengan selamat dan lancar….
Disini aku diterima dengan baik,
aku senang sekali karena banyak teman-teman lama yang sudah lebih dulu sampai disini..
Katanya besok kamu mau menyusulku ya…?
Namamu sudah aku daftarkan disini…… Aku tunggu ya…..supaya aku dan kamu bisa bersama lagi…… oh….ya….ternyata disini lumayan panas lho……!

Salam sayang,
Suamimu

No comments:

Post a Comment